Obsługa administracyjna

Wizyt:
Dzisiaj: 42Wszystkich: 340929
  • przygotowanie i organizacja zebrań Wspólnoty oraz sporządzenie odpowiedniej dokumentacji,
  • prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji Wspólnoty,
  • przygotowanie pod względem formalno - merytorycznym umów zawieranych przez Wspólnotę z wykonawcami i dostawcami,
  • dokonywanie czynności formalnych oraz czynności w zakresie postępowania administracyjnego, niezbędnych dla funkcjonowania Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • realizacja uchwał organów Wspólnoty dotyczących m .in. regulacji stanów prawnych, sposobów wykorzystania nieruchomości wspólnej itp.,
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i mieszkańców,
  • reprezentacja Wspólnoty na zewnątrz przed osobami fizycznymi, prawnymi, organami administracji państwowej i samorządowej zgodnie z ustawą o własności lokali,
  • prowadzenie korespondencji z Właścicielami,
  • wydawanie poświadczeń i zaświadczeń dotyczących lokali,
  • przygotowanie projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
  • negocjowanie i wybór najkorzystniejszej oferty w zawieraniu umów ubezpieczenia części wspólnej nieruchomości (negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych),
  • zbieranie ofert, przeprowadzenie procedury wyboru wykonawców i dostawców,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • przygotowanie zleceń określonych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
  • bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości,
  • przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
  • nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i modernizacje, dokonywanie odbiorów wraz z udziałem przedstawicieli Wspólnoty,

Kontakt

 
Locum Sp. z o.o. Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Bogusławskiego 33a
66-400 Gorzów Wlkp.
 
95 783 54 54
95 783 54 44